Kam reikalingas Klientų portalas?
Įmonės atstovas, paskirtas kuruoti teisinių paslaugų pirkimą realiuoju laiku gali matyti savo pavedimo, projekto ar bylos eigą ir būklę, pateikti naujus pavedimus, savo pastabas bei pasiūlymus.
Ką galima daryti Klientų portale?
Įmonės atstovas, paskirtas kuruoti teisinių paslaugų pirkimą prisijungęs gali:
- Vienoje vietoje pateikti savo užklausas ir teisinių paslaugų užsakymus
- Matyti visą įmonės darbuotojų veiklą, susijusią su mūsų kontora (teisinių paslaugų užsakymus, taip pat el. žinutes)
- Matyti visas užduotis ir jų būklę
- Matyti prisegtus dokumentus
- Matyti mums pavestus projektus, jų užduotis, tvarkaraštį, dokumentus, eigą
- Matyti mums pateiktus paklausimus, jų užduotis, dokumentus, eigą
- Matyti pasirašytas nuolatinio teisinio aptarnavimo sutartis ir jų būklę
- Matyti mūsų pateiktas PVM sąskaitas faktūras ir apmokėjimus
- Matyti mūsų pateiktus paslaugų įvertinimus (sąmatas)
- Atnaujinti savo kontaktinius duomenis
Taip pat pateikti patvirtinimus mūsų darbui ir pakomentuoti persiųstus dokumentus.
Kilus neaiškumų, prašome susisiekti.