Kam reikalingas Klientų apskaitos portalas?
Klientų apskaitos portalas skirtas ALLAW paslaugų Užsakovo Įmonės atstovams, norintiems gauti ir apmokėti ALLAW paslaugas. Klientų apskaitos portale galima:
- - Vienoje vietoje matyti Užsakovo Įmonei pateiktus Allaw paslaugų perdavimo - priėmimo aktus, išrašytas ALLAW PVM sąskaitas faktūras, atliktus apmokėjimus, įsiskolinimus.
- - Matyti istoriją bei atlikti apmokėjimą, naudojantis saugiais apmokėjimo būdais.
- - Įvertinti gautas paslaugas ir pateikti atsiliepimus dėl jų.
Kilus neaiškumų, pačiame Klientų apskaitos portale galima pakomentuoti gautą paslaugų perdavimo - priėmimo aktą, PVM sąskaitą faktūrą ar nusiųsti kitą žinutę ALLAW kontaktiniam asmeniui.