Atitikties mokymų erdvė
Kartu aptariame Jūsų įmonės ar įstaigos atitikties poreikius ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimo planą. Jūsų darbuotojams nereikia susirinkti vienoje vietoje ir gaišti laiką, klausantis jiems nepritaikytų mokymų. Jiems patogiu metu nuotoliniu būdu Allaw mokymų erdvėje jie gali pereiti reikiamus mokymus ir pasitikrinti savo žinias.
- Laiko taupymas – Mokymuose pateikiama jau susisteminta informacija, kurią yra svarbiausia žinoti. Mokymų dalyviams nebereikia papildomai ieškoti jokios informacijos, viskas, kas yra aktualu, jau yra atrinkta ir pateikta mokymų medžiagoje. Taip pat medžiagoje nėra perteklinės informacijos, o tik tokia, kuri bus reikalinga mokymų dalyviams vykdant veiklą
- Galimybė sekti mokymų dalyvių progresą – Mokymų dalyviai yra ne tik supažindinami su mokymų medžiaga, tačiau kartu turi išspręsti ir testą, kurio pagalba yra nustatoma, kaip gerai pavyko įsisavinti mokymų medžiagą. Išanalizavus testo rezultatus, galima matyti, ar darbuotojas įgijo reikiamų žinių. Taip pat galima sekti, koks yra mokymų dalyvių progresas po pakartotinių mokymų.
- Mažesnės išlaidos – Mokate tik už įmonės ar įstaigos prenumeruojamą Allaw paslaugą, už kiekvieną mokymuose dalyvaujantį darbuotoją mokėti papildomai nereikia. Pati įmonė savo viduje gali nuspręsti, kuriems darbuotojams verta pasinaudoti mokymais, tačiau asmenų, galinčių peržiūrėti mokymų medžiagą, skaičius nėra ribojamas.
Klausimų – atsakymų erdvė
Užsisakę Allaw paslaugą, gaunate prieigą prie Klausimų – atsakymų, esančių Legalspaces erdvėje.
- Laiko taupymas – Jūsų darbuotojai randa aktualius atsakymus į jiems rūpimus teisinius ir duomenų apsaugos klausimus, kurie buvo atsakyti anksčiau.
- Galimybė užduoti klausimus – Jūsų darbuotojai gali užduoti naujus rūpimus klausimus, o atsakymus gali matyti visi Jūsų paskirti darbuotojai.
- Mažesnės išlaidos – Mokate tik už įmonės ar įstaigos prenumeruojamą Allaw paslaugą, už klausimus, užduodamus klausimų – atsakymų sistemoje papildomai mokėti nereikia.
LegalDesk
LegalDesk yra erdvė, veikianti tarsi “vienas langelis” Jūsų įmonės darbuotojams užklausoms ir prašymams nuotoliniu būdu pateikti įmonės teisininkui, duomenų apsaugos ar atitikties pareigūnui, o Jums – atsekamumui užsitikrinti.
- Standartizuotas ir organizuotas užklausų tvarkymo procesas – LegalDesk padeda užtikrinti darbo eigos veiksmingumą ir paslaugų kokybę.
- Teisinių užklausų audito seka – Naudojant LegalDesk galima sukurti visų teisinių užklausų audito seką visoje organizacijoje pagal pasirinktus kriterijus, pavyzdžiui, pagal skyrių, užklausos tipą ir t. t. Tokiu būdu turite pakankamai duomenų galimai rizikai nustatyti. Taip pat, galite tai atlikti realiu laiku, kas padės lengviau paskirstyti resursus potencialiai problemai išspręsti.
- Atsakytų klausimų peržiūros – Galite sekti ir analizuoti visus gautus atsakymus, kad nustatytumėte svarbiausias sritis bei pasidalintumėte informacija su suinteresuotomis šalimis.
LegalSpaces
Paslauga „Teisės departamentas Allaw“ apima Allaw LegalSpaces – virtualią skaitmeninę bendradarbiavimo erdvę, skirtą paprasčiau užtikrinti atitiktį teisės aktų reikalavimams, valdyti teisines rizikas ir palengvinti komandų bendradarbiavimą bei dalintis vertingomis įžvalgomis.
- Norite suteikti galią savo verslui– naudodami Legalspaces galite paprasčiau užtikrinti savo organizacijos atitiktį teisės aktų reikalavimams ir valdyti teisines rizikas, taip sustiprindami savo verslą.
- Norite dalyvauti sprendime, o ne gauti primestą rezultatą – mes siekiame ne vienpusiškų santykių, o kuriame bendradarbiavimą. Jums pateikiame saugią ir centralizuotą erdvę, reikiamus įrankius, strategijas bei šablonus, kurie yra abipusiai. Sprendimą sukuriame kartu su Jumis, atsižvelgdami į Jūsų verslo situaciją, veiklos sritį ir pan.
- Norite susitelkti į aukštos vertės darbus – Legalspaces virtualioje erdvėje Jūsų darbuotojai randa atitikties mokymų medžiagą, kurią gali bet kada patogiai peržiūrėti. Taupote savo laiką, naudodamiesi erdvėje esančia teisine savitarna ar pasitelkdami naudingus komandinius išmaniuosius įrankius.
BDAR atitikties portalas
Paslaugą „Duomenų apsaugos pareigūnas Allaw“ teikiame kartu BDAR atitikties portalu – elektronine erdve, padedančia paprasčiau įgyvendinti BDAR 25 str. reikalaujamą pritaikytąją duomenų apsaugą.
- BDAR atotrūkio nustatymas (auditas) – Patogiai ir paprastai pateikiate auditui reikiamą informaciją ir dokumentus bei gaunate vizualias audito ataskaitas, lengvai nustatote teisinės neatitikties sritis ir jas prioritetizuojate
- Mažesnės laiko sąnaudos –Portalas vienoje vietoje realiuoju laiku pateikia informaciją apie organizacijos atitikties BDAR reikalavimams būklę: procesų, dokumentacijos ir t.t. Taip pat įvairių duomenų apsaugos aspektų įvertinimo formas, klausimynus bei įvertinimo ataskaitas.
- Produktyvus komandinis darbas –Visi už duomenų apsaugą atsakingi asmenys Jūsų organizacijoje turės informaciją „prieš akis“: apie atitikties būklę, rizikas, incidentus, saugos pažeidimus bei užduotis.
Teisinis auditas
Prieš pradėdami bendradarbiavimą mes visada atliekame įmonės vidaus dokumentų teisinį patikrinimą, kurio metu nustatome didžiausią teisinę riziką keliančias vietas, siekiant išvengti baudų, ginčų ar bylinėjimosi.
- Paprastas ir lengvas informacijos bei dokumentų pateikimas – Visą teisiniam auditui reikalingą informaciją ir dokumentus paprastai ir lengvai pateikiate Legalspaces erdvėje ir matote kiekvieno dokumento atitikties būklę.
- Vizualios audito ataskaitos – Lengvai nustatote teisinės neatitikties sritis ir jas prioritetizuojate
- Veiksmų planas ir kontrolė – Sudarome veiksmų planą teisinei rizikai sumažinti ir jo įgyvendinimo kontrolei
Teisinės atitikties stebėsena
Kartu aptariame Jūsų įmonės ar įstaigos atitikties poreikius, pritaikome jiems mūsų sukurtus teisinės atitikties stebėjimo įrankius
- Laiko taupymas – Akimirksniu sužinote teisinio reguliavimo ir įmonės veiklos organizavimo dokumentų teisėkūros būklę: pavyzdžiui, jie jau pasirašyti, taikomi, ar dar tik iniciatyvos stadijoje.
- Integracija su dokumentų valdymo sistemomis – Teisinės atitikties stebėjimo įrankis gali būti susietas su Jūsų jau naudojamomis dokumentų valdymo sistemomis.