1 answer

  1.  
    2
    1
    0

    Visas darbas vyksta skaitmeninėje virtualioje erdvėje ALLAW, kur prenumeratos būdu užsakomos valdomos teisės ir atitikties paslaugos. Tokią paslaugą užsisakiusiam klientui sukuriamas portalas ir būtent joje matosi visa darbų bei užduočių kelionė link BDAR atitikties. Jis gali bet kada prisijungti ir visą situaciją matyti tarsi iš paukščio skrydžio. Jis aiškiai supranta, kas vyksta, kokie darbai bei jų etapai yra numatyti, kada jie baigsis. Klientas gali rinkti informaciją, turėti visus dokumentus vienoje vietoje, juos pasirašyti ir išsisaugoti, įtraukti savo kolegas, pasirinkti strategiją, prižiūrėti procesą, vietoje gauti atsakymus į iškilusius klausimus ir pan. Jam lengvai suprasti, koks yra kelias įgyvendinant vieną ar kitą pavedimą, nesvarbu, ar tai būtų BDAR atitikties projektas, duomenų apsaugos programa ar visas įmonės rizikų valdymo portfelis. Fiksuota kaina leidžia abiem pusėm dirbti struktūriškai: vieni turi tiksliai planuoti darbus, kiti – efektyviai dirbti ir racionalizuoti procesus.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/atsakingas-poziuris/pranesimai-spaudai/juridicon-pasikeites-poziuris-i-klientus-pelne-metu-teises-paslaugos-apdovanojima.d?id=85809347

      CommentAdd your comment...