Kokią vertę klientas gauna užsisakydamas Allaw paslaugas tokiu būdu?

1 answer

  1.  
    2
    1
    0

    Visas darbo procesas yra aiškus, sklandus ir skaidrus. Klientui tai labai svarbu. Jis visada mato, kokie darbai vyksta, gauna ataskaitas ir supranta, už ką moka. Kadangi visi dokumentai yra vienoje vietoje, galima dirbti su didžiuliais jų kiekiais. Tai ypač svarbu didelėms įmonėms. Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas reikalauja ne tik užtikrinti BDAR reikalavimų laikymąsi, bet ir gebėti tai įrodyti. Iš BDAR atitikties portalo galima bet kada eksportuoti dokumentus, pasidėti į savo dokumentų archyvą ir įrodyti, kad įmonė darbą atliko. Taigi visas rezultatas yra maksimaliai pritaikytas konkrečiam klientui, įsigilinta į jo situaciją ir lūkesčius. Įmonei nereikia samdyti vidinio ar išorinio darbuotojo šiam darbui atlikti. Tai visada susiję su papildomomis išlaidomis, nes tokiu atveju reiktų skirti lėšų įsigyti asmens duomenų apsaugos programos valdymų įrankį. Paprastai jie yra gan riboti arba nemažai kainuoja. Duomenų apsaugos pareigūnas taip pat leidžia taupyti vadovų ir pareigūnų laiką, o komandoms – produktyviai bendradarbiauti. Papildoma vertė – integruota nuotolinių atitikties mokymų erdvė, pvz., apie BDAR taikymo praktiką. Darbuotojams nebereikia eiti į brangiai kainuojančius seminarus. Jie gauna temas, atnaujina savo žinias ir pasitikrina jas atlikdami testą.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/atsakingas-poziuris/pranesimai-spaudai/juridicon-pasikeites-poziuris-i-klientus-pelne-metu-teises-paslaugos-apdovanojima.d?id=85809347

      CommentAdd your comment...