Išmanieji Allaw įrankiai

Komandiniam teisinių rizikų valdymui

Allaw sprendimas


"Gėris visada priklauso nuo dviejų sąlygų: nuo įvairios veiklos galutinio tikslo tinkamo iškėlimo ir nuo tinkamų priemonių tam tikslui siekti parinkimo." (Aristotelis)

Mes žinome, kad tik bendradarbiaudami galime sukurti didelius dalykus. Todėl paruošėme mūsų ir Jūsų komandoms šiuos įrankius, pagreitinančius ir supaprastinančius mūsų bendrą darbą. Užsiprenumeravę Allaw paslaugą, galite naudotis Allaw LegalDesk ir LegalSpaces platformomis bei jose esančiomis priemonėmis.


Kaip tai veikia


Peržiūra
Vienoje vietoje apžvelgiate įmonės veiklos dokumentų būklę
Strategija
Lengvai nustatote teisinės neatitikties sritis ir jas prioritetizuojate
Veiksmų planas
Sudarote veiksmų planą teisinei rizikai sumažinti
Kontrolė
Sekate, kaip įgyvendinamas rizikų valdymo planas

Savybės


  • Interaktyvumas - atsakymai čia ir dabar
  • Automatiškai atnaujinami duomenys iš įvairių šaltinių
  • Greitai įvertinama būklė ir atotrūkis reikalavimams
  • Pasiekiami "pagal poreikį" internetu iš bet kur
  • Patikima ir realaus laiko informacija
  • Integracija su Jūsų turimomis DVS (dokumentų valdymo) ir kitomis sistemomis

Puikūs pagalbininkai Jūsų komandai


Allaw išmanieji analitikos ir valdymo įrankiai apjungia atskiras įvairių sričių rodiklių, dokumentų būklės ataskaitas į gerai organizuotą vieno puslapio pateiktį. Jų dėka galima ankstyvoje stadijoje pastebėti atotrūkį ir imtis prevencinių priemonių.


Gerosios praktikos


Dažniausiai užduodami klausimai...

Recent Questions

Please log in to view questions


Susijusios naujienos


Loading...