Page History
Aura - Panel | ||||
---|---|---|---|---|
|
...
Praktikoje viena dažniausiai pasitaikančių reklamos rūšių - teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių sumažintos kainos paskelbimas. Pastebėta, kad toks sumažintos kainos paskelbimas ne visada yra teisingas, o kartais netgi yra skirtas vartotojo klaidinimui. Dėl šios priežasties Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorius 2020m. gruodžio mėnesio pabaigoje priėmė įsakymą, kuriuo buvo patvirtintos Kainų palyginimo reklamoje gairės. Šiose gairėse yra nustatyta svarbiausia informacija, į kurią reikia atsižvelgti skelbiant reklamas, kuriose lyginama kaina. |
...
...
Kelių skirtingų kainų lyginimas:
- Kai reklamos davėjas lygina jo paties dvi skirtingas kainas (senąją didesnę ir naująją mažesnę), turi būti nurodoma ir senoji kaina, kurią pardavėjas taikė per 30 dienų laikotarpį iki kainos sumažėjimo. Tai reiškia, kad negalima mažesnės kainos lyginti su sena kaina, kuri buvo taikoma prieš daugiau nei 30 dienų;
- Palyginimui siūloma naudoti mažiausią kainą, kuri buvo taikyta toje pačioje prekybos vietoje bent per paskutines 30 dienų iki pardavimo („akcijos“) kainos taikymo;
- Jeigu produktas yra parduodamas pirmą kartą, negali būti nurodoma, kad po kurio laiko kaina bus aukštesnė, jeigu negalima užtikrinti, kad kaina ateityje tikrai bus padidinta;
Neatitinkant keliamų reikalavimų ar Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nustatytų išimčių, reklamos davėjas turi nurodyti paaiškinimus reklamoje.
Kainų lyginimas su konkurento kainomis:
Kai reklamoje yra nusprendžiama palyginti kainas su konkurentų kainomis, svarbu, kad:
...