Allaw sprendimas


Allaw Darbo teisės teisinio reguliavimo stebėjimo įrankisDarbo teisės dokumentai paprastai ir greitai“ yra skirtas įmonių teisės, personalo, rizikų valdymo skyrių vadovams, įmonių teisininkams ir visiems organizacijos darbuotojams, atsakingiems už teisėkūrą paprastai ir greitai apžvelgti savo organizacijos veiklos organizavimo dokumentus, susijusius su darbo teise, įvertinti būklę ir matyti atotrūkį nuo teisės aktų reikalavimų. Jo dėka:

1. Tik užmetę akį gaunate atsakymus apie teisinio reguliavimo darbo teisės srityje ir organizacijos veiklos dokumentų būklę.

2. Matote, kurios darbo teisės sritys reikalauja neatidėliotino dėmesio ir lengvai galite jas prioritetizuoti.

3. Be papildomo teisinio audito žinote, kurių darbo teisės dokumentų organizacijoje dar trūksta.

4. Galite užtikrinti atitiktį Darbo kodeksui komandiniu būdu.


Privalumai


Darbo teisės teisinio reguliavimo stebėjimo įrankiuDarbo teisės dokumentai paprastai ir greitai“ apjungia atskirų dokumentų būkles į gerai organizuotą vieno puslapio pateiktį, todėl Jūs greičiau sužinote, kokia yra aktuali organizacijos darbo teisės dokumentų būklė. Nebereikia rengti ir siųsti ilgų žinučių el. paštu ar vidinėje sistemoje apie tai, kurių Darbo kodekso reikalaujamų dokumentų organizacijoje dar trūksta, kurie rengiami, kurie jau taikomi, o kuriuos reikia atnaujinti. Teisininkui ar teisės skyriaus vadovui nebereikia rengti atskirų ataskaitų vadovybei tam, kad pagrįstų naujo atitikties projekto iniciavimą. Informaciją apie darbo teisės dokumentus gaunate greitai ir paprastai.

Paprasta demonstruoti atitiktį

Aktuali informacija prieinama tada, kada jos reikia. Valstybinės darbo inspekcijos patikrinimo atveju ar planuodami biudžetą „po ranka“ turite aiškiai išdėstytą aktualią informaciją apie organizacijos darbo teisės dokumentų būklę.

Atitinka teisės reikalavimus

Įrankis parengtas profesionalių teisininkų ir rizikų valdymo ekspertų.

Informaciją pateikia vizualiai

Vizualiai akimirksniu pateikia informaciją apie dokumentų būklę vienoje vietoje, todėl ypač tinkamas komandos aptarimams. Skirtingomis spalvomis pažymi dokumentus, kurie dar teisėkūros stadijose, kurie taikomi ir kuriuos būtina atnaujinti.

Priemonė sprendimams priimti

Integruotoje MoSCoW metodikos lentoje iš karto matote, kurie veiklos organizavimo dokumentai yra „must-have“, o kurie nebūtini. Ypač esant biudžeto apribojimams, galite greitai priimti sprendimus, kuriuos dokumentus būtina dabar atnaujinti, o kuriuos vėliau. Taip galite sprendimus priimti greičiau.

Pritaikytas komandiniam darbui

Akivaizdu, kad vienas darbuotojas atitikties užtikrinti nepajėgus. Tai komandinis darbas. Įrankis leidžia lengvai dalintis informacija ir skirstyti darbą.

Integracija

Nesvarbu, ar savo dokumentus laikote Google Docs, Box‘e, Dropbox‘e, įrankis lengvai integruojasi su bet kuria iš populiarių debesyje esančių dokumentų saugyklų ir pateikia vizualią būklės ataskaitą.

Media


Išbandykite nemokamai


Įsitikinkite Allaw išmaniųjų priemonių efektyvumu pasinaudodami 14-kos dienų nemokamu "Įmonės teisininkas Allaw" paslaugos planu! Tai padaryti galite spausdami "Išbandyti paslaugą" mygtuką.

Išbandyti paslaugą




Gerosios praktikos


Susijusios naujienos