Kam reikalingas Klientų portalas?
Įmonės (Užsakovo) atstovas, paskirtas kuruoti teisinių ir atitikties paslaugų pirkimą bei sutarties vykdymą (ALLAW paslaugų administratorius), realiuoju laiku gali matyti sutarties vykdymo eigą ir būklę, pateikti naujus užsakymus, savo pastabas bei pasiūlymus.
Ką galima daryti Klientų portale?
Įmonės atstovas, paskirtas kuruoti teisinių ir atitikties paslaugų pirkimą bei sutarties vykdymą, prisijungęs gali:
- - Peržiūrėti įmonės užsakytas paslaugas ir jų būklę ("My Products", "My Services")
- - Peržiūrėti Užsakovo įmonės gautus pasiūlymus („My Quotes“)
- - Peržiūrėti Užsakovo įmonei išrašytas sąskaitas išankstiniam apmokėjimui (avansines sąskaitas) („My Invoices“)
- - Peržiūrėti Užsakovo atstovui skirtas žinutes („My Emails“)
- - Peržiūrėti Užsakovo pateiktas užklausas dėl paslaugų teikimo ir jų būklę („My Tickets“)
- - Užsakyti papildomas paslaugas Užsakovo įmonės vardu
- - Sumažinti / padidinti užsakytų paslaugų apimtis Užsakovo įmonės vardu
- - Atnaujinti savo kontaktinius duomenis
- - Parsisiųsti su aktyvuota paslauga susijusias dokumentų formas (pavyzdžius). Žr. Dokumentų formų naudojimas.
- - Pateikti duomenų subjekto prašymą pagal BDAR
Kilus neaiškumų, prašome susisiekti. Pateikti užklausą.