Sutartiniai laiko ataskaitų žymėjimai

Šie paaiškinimai skirti paaiškinti duomenų apsaugos pareigūno laiko ataskaitose pateikiamus žymėjimus. Nuo 2022-06-01.

ŽenklasPaaiškinimasRezultatasDAP procesas / procedūra

Užklausos duomenų apsaugos pareigūnui kategorija

Klasifikuota užklausa

UŽKLAUSŲ VALDYMAS

Užduotys, susijusios su duomenų apsaugos pareigūno (DAP) skyrimu, įforminimu; įforminimo peržiūra

SUTARČIŲ VALDYMAS

Duomenų apsaugos pareigūno sutartinis įsipareigojimas pagal pasirašytą paslaugų sutartį arba technines sąlygas (specifikaciją)

Įgyvendinta / peržiūrėta užduotis

UŽDUOČIŲ VALDYMAS

Papildoma užduotis, reikalinga pagrindinei užduočiai atlikti

Įgyvendinta / peržiūrėta užduotis

UŽDUOČIŲ VALDYMAS

UŽKLAUSŲ VALDYMAS

Standartinė duomenų valdytojo darbuotojo užklausa duomenų apsaugos pareigūnui (DAP) kaip poreikis gauti informaciją asmens duomenų klausimais ir/ar konsultaciją.

Pateikta konsultacijos forma arba el. paštu suteikta informacija ir / ar konsultacija

UŽKLAUSŲ VALDYMAS

Duomenų apsaugos pareigūno įspėjimas duomenų valdytojui ("raudona lemputė") apie jo prievolę arba stebėsenos metu nustatytą riziką ar galimą neatitiktį / neatitikimą BDAR reikalavimams, rekomendacijos dėl galimų prevencinių ar korekcinių veiksmų ("raudona lemputė")

Pateikta neatitikties analizė arba prevencinių ar korekcinių veiksmų forma arba pateikta / peržiūrėta DAP nuomonė / išvada

NEATITIKČIŲ VALDYMAS

Korekciniai ar prevenciniai veiksmai - duomenų apsaugos pareigūno pagalba šalinant duomenų valdytojo įmonėje nustatytą neatitiktį / neatitikimą BDAR srityje ar siekiant išvengti incidentų ("piliulė")

Įgyvendintas / peržiūrėtas korekcinis ar prevencinis veiksmas

NEATITIKČIŲ VALDYMAS

Duomenų valdytojo vidaus teisės aktas (dokumentas), kurio rengime / derinime dalyvavo duomenų apsaugos pareigūnas

Peržiūrėtas dokumentas; Parengtas dokumentas

TEISĖKŪRA

Duomenų subjekto (DS) prašymas, į kurį padėjo atsakyti duomenų apsaugos pareigūnas

Įgyvendintas / peržiūrėtas duomenų subjekto prašymas

DS PRAŠYMŲ VALDYMAS

ADA pažeidimas, apie kurį buvo informuotas duomenų apsaugos pareigūnas ir kuriame atliko vertinimą dėl kilusio galimo poveikio asmens teisėms ir laisvėms

Pateikta / peržiūrėta duomenų saugumo pažeidimo išvada

ADA PAŽEIDIMŲ VALDYMAS

BDAR mokymai ir kita suvokimo didinimo veikla, susijusios veiklos (anketos, pažymėjimai)

Pravesti mokymai ar atliktos kitos su jais susijusios procedūros

MOKYMAI

Asmens duomenų tvarkymo operacijų auditai ir / atitikties BDAR reikalavimams vertinimas, siekiant nustatyti, ar tinkamai laikomasi BDAR reikalavimų

Pateikta / peržiūrėta audito ataskaita

AUDITAI

Select Issue Type Avatar

Neatitikties incidentas, audito metu nustatytas duomenų apsaugos pareigūno dėl neatitikties / neatitikimo BDAR reikalavimams

Pateikta prevencinių ar korekcinių veiksmų forma arba el. paštu informuota apie prievoles

NEATITIKČIŲ VALDYMAS

Duomenų apsaugos pareigūno atliekama periodinė arba atsitiktinė duomenų valdytojo duomenų tvarkymo veiklos, dokumentacijos ir /ar procesų peržiūra

Pateikta prevencinių ar korekcinių veiksmų forma arba el. paštu informuota apie prievoles

PERŽIŪRŲ VALDYMAS

Duomenų apsaugos pareigūno pagalba įgyvendinant pokyčius organizacijoje 
Pokyčių valdymas

Susitikimas (susirinkimas) su duomenų apsaugos pareigūnu (gyvai arba nuotoliniu būdu)

Pateiktas susirinkimo protokolas arba susitikimo santrauka

SUSITIKIMŲ VALDYMAS

Sutartiniai duomenų apsaugos pareigūno veiklos ataskaitų žymėjimai

“Type” – užklausos tipas.

“Reference” – užklausos ID (registracijos) numeris

“Summary” – užklausos trumpas aprašymas

“Status” – užklausos būklė

“Requester” – užklausos / užduoties pateikėjas (iniciatorius)

“Creation date” – sukūrimo data

Alert” – įspėjimas apie galimą neatitiktį

“Business requirements/adopted best practices” – veiklos reikalavimai/standartai arba geroji praktika

“Document” – dokumentas

Gap Assessment” – atotrūkio BDAR reikalavimams vertinimas, tyrimas (auditas).

“Non-Conformity” – nustatyta neatitiktis

“Task” – užduotis

“Legal Requirement” – teisinis reikalavimas

Support” – kliento užklausa duomenų apsaugos pareigūnui

Sub-task” – su užklausa susijusi užduotis

Sutartiniai užklausų statuso (būklės) žymėjimai

"Waiting for Support" - Užsakovas laukia užklausos atsakymo iš Paslaugo teikėjo (pvz. duomenų apsaugos pareigūno). Tai reiškia, kad Paslaugos teikėjas gavo Jūsų užklausą ir ją užregistravo. 

"Waiting for Customer" - Paslaugos teikėjas (duomenų apsaugos pareigūnas) gavo užklausą, ją registravo ir uždavė papildomų klausimų Klientui (Užsakovui) (pvz. prašo patikslinti užklausą, pateikti papildomą informaciją), todėl šiuo metu laukia Užsakovo atsakymo. Matydami tokią būklę, pasitikrinkite, ar esate gavę Paslaugos gavėjo klausimą. Jeigu ne, nedelsdami susisiekite su Paslaugos gavėju.

"Pending" - "kabanti" užduotis. Užduotis, kurios atlikimas buvo atidėtas ar nukeltas (dėl to, kad laukiama kitos užduoties atlikimo, trečiųjų asmenų sprendimo (veiksmų) ar pan.

"In progress" - Užduotis vykdymo būklėje

"Resolved" - Užduotis išspręsta, tačiau dar neuždaryta

"Closed" - Užduotis išspręsta ir uždaryta

"Canceled" - Užduotis panaikinta (atmesta, atšaukta)

"Backlog" - Užduotis, reikalinga didesniam planui palaikyti (pvz. BDAR reikalavimo įgyvendinimas), inicijuota, tačiau dar nepasirinkta (nepatvirtinta) įgyvendinti

"To do" - Užduotis, reikalinga didesniam planui palaikyti (pvz. BDAR reikalavimo įgyvendinimas), pasirinkta (patvirtinta) įgyvendinti, tačiau dar nepradėta įgyvendinti

"Done" - Užduotis, reikalinga didesniam planui palaikyti (pvz. BDAR reikalavimo įgyvendinimas), atlikta, reikalavimas numatyta apimtimi įgyvendintas.

"Open" - Užduotis, kurią reikalinga išspręsti, tačiau ji dar nepradėta spręsti

"Evaluation" - Užduotis, kuri susijusi su vertinimu (pvz. rizikos, neatitikties) vertinimo stadijoje

"Analyzed" - Užduotis, kuri susijusi su vertinimu (pvz. rizikos, neatitikties) buvo įvertinta

"Threated" - Užduotis, kuri susijusi su valdymu (pvz. rizikos, neatitikties) buvo suvaldyta

Ankstesni žymėjimai

Nuorodos