Alternatyvus teisės ir atitikties paslaugų teikėjas
Nuo 2017 m. teikiamų Allaw® paslaugų teikėjas turi kitokią viziją nei advokatų kontoros ir kiti tradiciniai teisinių paslaugų teikėjai. Dirbame kaip Jūsų vidaus teisininkas, rizikų ar atitikties pareigūnas, kaip Jūsų komandos dalis, bendradarbiaudami su kolegomis ir verslo partneriais, tačiau nežiūrėdami į Jus kaip į „klientą“.
Ilgametė teisinio darbo patirtis ir IT technologijų išmanymas leidžia mums teikti profesionalias valdomas paslaugas bei kurti proaktyvius įrankius, jungiančius bei palaikančius įmonių gerosios valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties užtikrinimo procesus. Tuo, manome, Allaw® skiriasi nuo advokatų kontorų ir kitų teisinių paslaugų teikėjų, esančių tik tarpininkais tarp užsakovų bei ekspertų.
Esame pažangūs, nuolat kuriantys, sėkmingi innovatoriai
2020-aisiais antrą kartą iš eilės laimėjome prestižinį Lietuvos Verslo Konfederacijos ”Metų Teisės Paslauga” apdovanojimą. Apdovanojimui pristatėme paslaugą Duomenų apsaugos pareigūnas Allaw. Prieš tai, 2019 metais apdovanojimą laimėjo paslauga Teisės departamentas Allaw.
Prieš daugiau nei 10 metų, 2009-tais, Juridicon buvo išrinkta kaip viena iš lyderių ”Žinių Ekonomikos” įmonių apdovanojimuose, kuriuos teikė tuometinė prezidentė Dalia Grybauskaitė. Tai buvo pasiekta mūsų augančios komandos dėka ir tapo svariu įrodymu, jog Juridicon teikia pažangias teisės paslaugas.
Visoms Jūsų įmonės reikmėms
Allaw® yra valdomų paslaugų modelis, kuriam galite patikėti savo teisės ir atitikties funkciją bei susijusias užklausas.
Mūsų įmonė remiasi patirtimi grįstomis žiniomis, pažangia technologija bei moderniu valdomų teisinių paslaugų metodu, tam, kad jūs žengtumėte kartu su sparčiai besiplėtojančiomis technologijomis, turėtumėte galimybę naudotis teisinių rizikų valdymo bei komandinio darbo įrankiais ir susitelktumėte ties verslo rodikliais, kurie siejasi su perkamų paslaugų kokybe, kaina bei rizika.
Allaw® išskirtinumas
Kurdami Allaw® mes apžvelgėme tradicinių teisės ir atitikties paslaugų procesą ir suradome trūkumus, kuriais rėmėmės projektuodami Allaw.
Analizuodami rastus trūkumus mes išskyrėme net 7 savybes, kurios padaro Allaw® naudingesniu, pinigus tausojančiu paslaugų modeliu, lyginant su tradicinėmis teisinėmi paslaugomis:
- Paslaugų priedai– Jums suteikiame prieigą prie išmanių komandinių įrankių, kurie jungia gerosios valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties užtikrinimo procesus, padeda paprasčiau užtikrinti atitiktį bei tai įrodyti.
- Klientų portalas– Jums yra suteikiama prieiga prie paskyros, kurioje Jūs matysite visas savo paslaugas bei jų progresą. Taip Jūs turėsite daugiau skaidrumo, aiškumo bei patogumo planuojant darbus ar priimant sprendimus versle.
- Allaw LegalDesk Savo klientams garantuojame greitą bendradarbiavimą per HD.Legal platformą, kuri, užsisakius paslaugą, tampa pagrindiniu kontaktiniu tašku tarp mūsų komandos ir kliento. Sužinokite daugiau
- 99.9% Veikimo garantas – Visi mūsų planai ir atskiros paslaugos turi 99.9% veikimo garantą. Dokumentai, tokie kaip rizikų valdymo politikos ir tęstinumo planai yra peržiūrimi bei rengiami sertifikuotų specialistų. Jūsų įmonės teisė ir atitiktis yra saugi mūsų rankose!
- Pastovi teisinė ir atitikties pagalba – Mūsų ekspertai yra pasiruošę įgyvendinti Jūsų prašymus ir atsakyti į kilusius klausimus 8 valandas per dieną, 5 dienas per savaitę per Allaw platformą, telefonu ir gyvai. Nesvarbu ar jums prireiks pagalbos peržiūrint dokumentą, sutartį ar rengiant įmonės dokumentą mes pasiruoše jums padėti!
- Paslaugų įvairovė bet kokio dydžio biudžetui – Rasite savo įmonei tinkamus valdomų teisės ir atitikties paslaugų planus bei paslaugas, nesvarbu ar Jūs esate didelė, ne pirmą dešimtmetį veikianti įmonė ar ieškote atitikties paslaugų primą kartą. Esame lankstūs turėdami įvairias specializuotas bei rutinines paslaugas Jums!
- Vieta dokumentams ir duomenų sparta – Bendradarbiaudami su žinomais web hostingo paslaugų tiekėjais paslaugos įsigijimo ir vykdymo metu mes galime suteikti daug vietos Jūsų elektroniniams verslo ir teisiniams dokumentams.
Allaw® paslaugas palaiko
Klientų portalas
Su Klientų portalu galite lengvai valdyti kiekvieną savo užsakytos paslaugos aspektą. Nuo maksimalaus užklausų skaičiaus, paslaugos teikimo būdo iki užsakomų paslaugų pobūdžio.El. paslaugų portalas
El. paslaugų portalas yra platforma, veikianti tarsi „vienas langelis” Jūsų įmonės darbuotojams teisės ir atitikties užklausoms bei prašymams pateikti, o Jums – atsekamumui užsitikrinti.DAi.lt
Visiems Allaw® paslaugų planams suteikiame galimybę naudotis duomenų apsaugos žinių baze, kurioje galite rasti aktualią teisinę informaciją, atsakymus į jau užduotus klausimus, o taip pat praktines gaires.Atitikties mokymų erdvė
Jūsų darbuotojams nebereikia susirinkti vienoje vietoje ir gaišti laiką, klausantis jiems nepritaikytų mokymų. Jiems patogiu metu nuotoliniu būdu Allaw® mokymų erdvėje jie gali pereiti reikiamus mokymus ir pasitikrinti savo žinias.Klientų apskaitos portalas
Jei esate įgaliotas Įmonės atstovas, čia vienoje vietoje galite matyti Jūsų Įmonei pateiktus Allaw® paslaugų perdavimo aktus, išrašytas PVM sąskaitas faktūras, atliktus apmokėjimus ir įsiskolinimus. Taip pat pakomentuoti sąskaitą ar ją apmokėti.
Dokumentų pavyzdžiai
Nuo pat pirmojo Allaw® paslaugų užsakymo įgijate galimybe naudotis mūsų sukaupta teisės ir atitikties dokumentų pavyzdžių baze, kurie pagreitins Jūsų darbą ir supaprastins atitikties užtikrinimą Įmonėje: BDAR dokumentai ir kt.Kodėl verta mus rinktis
Esame proaktyvūs ir, teikdami bet kurią Allaw paslaugą, siekiame padėti įmonėms bei įstaigoms išvengti ginčų, bylų ir baudų.
Užsisakę Allaw paslaugą, „po ranka” turite nuolatos atnaujinamą, per daugiau kaip 25 metų teisinio darbo sukauptą Jums reikiamą teisinių žinių bazę.
Nuolatos ieškome būdų, kaip pagerinti kiekvieną mūsų paslaugų aspektą. Nuo daugiau išmaniųjų komandinių įrankių iki tų įrankių savybių išplėtimo.