We provide premium managed legal services for business!

 
 

Duomenų apsaugos pareigūnas kaip paslauga

Home > Duomenų apsaugos pareigūnas kaip paslauga
 

Duomenų apsaugos pareigūnas kaip paslauga (DAP) – tai išorinė duomenų apsaugos pareigūno Allaw paslauga, kuri leidžia įmonėms sumažinti duomenų apsaugos išteklių išlaidas ir gauti kokybišką bei rentabilų sprendimą.

Duomenų apsaugos pareigūnas (DAP) užtikrina, kad jūsų organizacija laikytųsi įstatymų, atitinkamai tvarkytų asmens duomenis ir turėtų bendrą atsakomybę už duomenų tvarkymo veiklą.

Žemiau rasite daugiau informacijos apie šios paslaugos galimybes, funkcijas ir galimus prenumeratos planus.

Paslaugos privalumai

BDAR atitiktis

Kontroliuojate rizikos poveikį ir sustiprinate atitiktį BDAR reikalavimams.

Didesnis veiksmingumas

Padidinate efektyvumą, matomumą ir aiškumą.

Veiklos tęstinumas

Reikšmingai prisidedate prie veiklos tęstinumo užtikrinimo.

 

Išbandykite šią paslaugą 14 dienų visiškai nemokamai!

Pagrindinės šios paslaugos sudedamosios dalys

  • Visapusiška pagalba. Profesionali kvalifikuoto duomenų apsaugos pareigūno pagalba.
  • Teisinis aiškinimas. Konsultavimas teisinių reikalų ir aiškinimo klausimais.
  • Organizuotas kaip vidinis darbuotojas. Atlieka įprastas įmonės samdomo duomenų apsaugos pareigūno pareigas – teikia paslaugas pagal jūsų užklausas ir prašymus.
  • Rizikų Įvertinimas. Jūsų DAP išsiaiškina rizikas ir įvertina pavojus bei galimybes.
  • BDAR mokymai. Pasitelkiant BDAR mokymus  bei savitarnos sekcijoje esančią informaciją sėkmingai kelsite viso personalo bendrą BDAR suvokimą bei suteiksite praktinių žinių darbuotojams atsakingiems už duomenų tvarkymo procesus.
  • Gairės privatumo teisių užklausoms. Patarimai bei gairės efektyviam su asmens privatumo teisėmis susijusių prašymų sprendimui (Informacija, prieiga, rektifikacija, prieštaravimai, panaikinimas, teisė į duomenų perkeliamumą).
  • Kontaktinis taškas. DAP atstovaus Jus visoms duomenų apsaugos institucijoms dėl visų Jūsų duomenų apsaugos problemų.
  • Atitikties užtikrinimas. Duomenų apsaugos pareigūnas pagal visus teisinius reikalavimus ir standartus užtikrins, kad Jūsų įmonėje gyvuotų pastovi BDAR atitiktis.
  • Visapusiška BDAR apžiūra. Peržiūrėjimas ir patarimas dėl asmens duomenų pritvatumo politikų, procedūrų ir dokumentacijų.
  • Duomenų tvarkymo registro kontrolė. Prižiūrėkite asmens duomenų tvarkymo registro įkūrimą bei išlaikymą.
  • Patarimai DAPV. Duomenų apsaugos poveikio vertinimo (DAPV) įgyvendinimui bei siekiamų rezultatų pasiekimui duomenų apsaugos pareigūnas suteiks reikiamą informaciją bei patarimus.
  • Duomenų pažeidimų valdymas. Patarimai duomenų pažeidimų priežiūros, valdymo ir ataskaitų kūrimo klausimais.

Kaip tai mes darome

Skaidrus ir Nuoseklus Procesas

Gaunamų teisės paslaugų vykdymo, kokybės bei vertės verslui stebėjimas turi neginčijamą svarbą suteikiančią įžvalgų, kurios padeda planuoti darbo krūvį, reikiamą biudžetą bei laiką esamiems ir ateities projektams.

  • Organizuotumas bei tvirtas standartas priimant bei dirbant pagal gautus užsakymus – Allaw padeda organizuoti kaip bus bendradarbiaujama su išoriniu duomenų apsaugos pareigūnu ir tai teikia galimybes jums, kaip klientui, vertinti gautas paslaugas ir nustatyti savo standartus, kuriais vadovaujantis bus teikiamos teisinės paslaugas.
  • Vienas salyčio taškas – Užtikrinama, kad darbų eiga būtų tvarkoma našiausiu būdu. Patogumas ir paprastumas panaikina laiko sąnaudas ir atveria duris greitam prisitaikymui prie platformos Jums ir Jūsų darbuotojams.
  • Skaidrus rezultato patikrinamas. Duomenų apsauos pareigūno paslaugą leidžia Jums sklandžiai tikrinti rezultatus, vertinti ir pasverti investicijos į paslaugą grąžą.

Naudingos žinios jūsų personalui

Visi mūsu DAP planai ateina su Allaw LegalSpaces – bendradarbiavimo platforma, kur Jūs galite rasti naudinga, praktiškai patikrinta informaciją savo personalui.

  • Mokymai ir sprendimai – Nuo asmens duomenų apsaugos iki prekyos paslapčių išsaugojimo, šioje e-mokymosi platformoje rasite platų informacijos ir kursų repertuarą skirtą supažindinti ir paruošti personalą teisiniam darbui ir bendradarbiavimui.
  • Tobula vieta kai reikia atsakymų – Sujungiame tinkamus žmonės su tinkama informacija naudodami sprendimą, kuris pateikia žinias, ekspertizes ir patirtimi remtą informaciją visiems prieš akis.
  • Rinkitės bendradarbiavimą, vertingą komunikavimą – Saugi ir centralizuota vieta bendradarbiavimui tarp jūsų personalo ir teisininkų ar išorinių patarėjų. Naudodamiesi šia platforma jūs taupote savo laiką ir pastangas viską matydami ir keisdami vienoje vietoje, todėl tai yra kelis kartus efektyviau už el. paštą ar kitas komunikacijos platformas.
  • Įrankiai produktyvumui. Allaw yra pasiruošusi jums suteikti su vertingais šablonais bei svarbių dokumentų pavyzdžiais: asmens duomenų tvarkymo registru, privatumo politikos, asmens duomenų audito/inventorizacijos, duomenų apsaugos poveikio vertinimo (DAPV), ir t.t.

Greitas verslo procesų dokumentavimas, analizavimas bei tobulinimas

  • Įgyvendinkite verslo procesų pertvarkymą –  Lengviau suraskite egzistuojančius procesus ir pertvarkykite juos BDAR atitikčiai ir aukštesniam produktyvumui.
  • Rafinuokite komunikaciją darbo eigai – Naudodamiesi Allaw jūsų darbuotojai turės aiškų supratimą ką ir kaip jie turi atlikti bei kokia yra tiksli kiekvieno komandos nario rolė.
  • Atneškite skaidrumo su platforma, kuri yra tam optimizuota – Kiekviena platformos funkcija yra skirta dažnai pasitaikančių verslo procesų, praktikų ir aprašymų žymėjimui, ko pasekoje kilus neaiškumui ar atsiradus naujų komandos narių, žinios apie visus svarbius verslo procesus bus ranka pasiekiamos. Taip yra sukuriamas savotiškas ekonomiškumas laiko bei biudžeto klausimu, ypač kai yra įtraukiami nauji komandos nariai ar dėl tam tikrų priežasčių verslas nori keisti savo dalis, struktūrą

Paslaugos pateikimo būdai

Virtuali paslauga

Duomenų apsaugos pareigūnas virtualioje platformoje LegalDesk. Skirta smulkiems verlsams.

Dalinai gyva paslauga

Duomenų apsgaugos paregūnas kaip dalinai virtuali ir dalinai gyva, vietoje teikiama palauga. Skirta vidutinio dydžio verslams.

Prioritetas – teikti vietoje

Duomenų pasaugos pareigūnas su prioritetu paslaugą teikti gyvai, vietoje. Skirta stambioms įmonėms.

 

Išbandykite šią paslaugą 14 dienų visiškai nemokamai!

Kaip viską pradėsime

Trūkūmų analizė ir ataskaitos

Siekiant gauti aukščiausios kokybės paslaugas užsakant išorines teisines paslaugas yra labai svarbu turėti galimybę stebėti ir sekti perkamų paslaugų atlikimą bei vertę, kurią šios paslaugos Jūsų įmonei suteikia.

  • Trūkūmų analizė ir ataskaitos kaip paslaugos būtina sąlyga – Allaw DAP paslaugų planai įtraukia BDAR trūkūmų analizes ir ataskaitas. Tai viena iš neginčijamų šios paslaugos sąlygų.
  • Patikrinama nauda – Mes Jums suteikiame gebėjimus lengvai patikrinti DAP teikiamą naudą ir investicijos grąžą.

Išbandykite šią paslaugą 14 dienų visiškai nemokamai!

Žemiau Jūs rasite Duomenų apsaugos pareigūno planus, kurie nėra galutiniai ir yra skirti parodyti, kas gali būti įtraukta į paslaugos planą Jūsų įmonei. Paslaugų kiekis bei kaina yra nusprendžiami nemokamos konsultacijos metu.

Išbandykite šią paslaugą 14 dienų visiškai nemokamai!

Papildomos paslaugos

Žemiau išvardintos paslaugos nepatenka į DPO paslaugų sritį, jas, kaip atskirą paslaugą, gali suteikti Juridicon teisininkai, Jums užpildžius šią anketą:

  • Poveikio Duomenų Apsaugai Vertinimas (PDAV).
  • Privatumo teisės užklausų valdymas.
  • Duomenų pažedimo pranešimo ruošimas.
  • Asmens duomenų inventorizacija (Auditas).

Išbandykite šią paslaugą 14 dienų visiškai nemokamai!

Planai

Pagrindinė informacija

 

  • Įmonės dydis
  • Paslaugos Teikimas
  • Mėnesinė kaina
 

Planų Palyginimas

  • Darbo krūvis
  • Papildomas darbo krūvis
  • Ataskaitų teikimas
 

Pagrindinės savybės

  • Visapusiška pagalba
  • Visapusiška BDAR apžiūra
  • Duomenų tvarkymo registro kontrolė
  • Duomenų tvarkymo procedūros
  • DAPV patarimai
  • Duomenu pažeidimų valdymas
  • Kontaktinis taškas
  • Patarimai privatumo teisei
  • Užklausų valdymas
  • BDAR mokymai
  • Atitikties užtikrinimas
  • BDAR auditas
 

Extra Features

  • Klientų portalas
  • DAP LegalDesk
  • Klausimai & Atsakymai
  • System backup
  • Training materials
  • Live Support
 

Mažas

Smulkioms įmonėms

  • Suitable for
  • iki 20 darbuotojų
  • Delivery
  • Virtualioje platformoje
  • Monthly Price
  • from €319.00

Mažas

  • Work time
  • Iki 4 užklausų per mėnesį
  • Extra Work time
  • €100.00/užklausa
  • Reports
  • Kas mėnesį

Mažas

  • Dedicated support from a qualified DPO team
  • Review and advise on privacy policies, procedures and documentation relating to the processing of personal data
  • Oversee the establishment and maintenance of the personal data processing register
  • Filling in the records of data processing activities according to the questionnaire completed by the organization
  • Advise on the necessity of a data protection impact assessment (DPIA), the manner of its implementation and outcomes
  • Provide guidance on data breach monitoring, management and reporting
  • Serve as the contact point for data protection authorities for all data protection issues
  • Provide advice and guidance on responses to privacy rights requests from individuals (information, access, rectification, objection, erasure, right to data portability)
  • Data subject request management
  • Facilitate GDPR awareness training and the training of staff involved in data processing operations)
  • Monitor compliance with the GDPR
  • Personal data inventory (audit)

Mažas

  • Client Portal
  • LegalDesk
  • LegalSpaces
  • Training materials
  • System backup
  • Live Support

Vidutinis

Vidutinio dydžio įmonėms

  • Suitable for
  • nuo 21 iki 250 darbuotojų
  • Delivery
  • Vietoje ir Platformoje
  • Monthly Price
  • nuo €919.00

Vidutinis

  • Work time
  • Iki 1 dienos per mėnesį
  • Extra work time
  • €50.00/užklausa
  • Reports
  • Kas mėnesį

Vidutinis

  • Dedicated support from a qualified DPO team
  • Review and advise on privacy policies, procedures and documentation relating to the processing of personal data - Art. 39(1)(a)
  • Oversee the establishment and maintenance of the personal data processing register (the Article 30 Record) - Art. 39(1)(a)
  • Filling in the records of data processing activities according to the questionnaire completed by the organization
  • Advise on the necessity of a data protection impact assessment (DPIA), the manner of its implementation and outcomes - Art. 39(1)(c)
  • Provide guidance on data breach monitoring, management and reporting - Art. 39(1)(a)
  • Serve as the contact point for data protection authorities for all data protection issues - Art. 39(1)(d) and (e)
  • Provide advice and guidance on responses to privacy rights requests from individuals (information, access, rectification, objection, erasure, right to data portability) - Art. 38(4)
  • Data subject request management
  • Facilitate GDPR awareness training and the training of staff involved in data processing operations)
  • Monitor compliance with the GDPR - Art. 39(1)(b)
  • Personal data inventory (audit)

Vidutinis

  • Client Portal
  • LegalDesk
  • Questions & Answers
  • Training materials
  • System backup
  • Live Support

Corporate

Stambioms įmonėms ir korporacijoms

  • Suitable for
  • Virš 250 darbuotojų
  • Delivery
  • Vietoje ir Platformoje
  • Monthly Price
  • Pagal susitarimą

Corporate

  • Work time
  • Pritaikyta jums
  • Extra Work time
  • Pritaikyta jums
  • Reports
  • Kas mėnesį

Corporate

  • Dedicated support from a qualified DPO team
  • Review and advise on privacy policies, procedures and documentation relating to the processing of personal data - Art. 39(1)(a)
  • Oversee the establishment and maintenance of the personal data processing register (the Article 30 Record) - Art. 39(1)(a)
  • Filling in the records of data processing activities according to the questionnaire completed by the organization
  • Advise on the necessity of a data protection impact assessment (DPIA), the manner of its implementation and outcomes - Art. 39(1)(c)
  • Provide guidance on data breach monitoring, management and reporting - Art. 39(1)(a)
  • Serve as the contact point for data protection authorities for all data protection issues - Art. 39(1)(d) and (e)
  • Provide advice and guidance on responses to privacy rights requests from individuals (information, access, rectification, objection, erasure, right to data portability) - Art. 38(4)
  • Data subject request management
  • Facilitate GDPR awareness training and the training of staff involved in data processing operations)
  • Monitor compliance with the GDPR - Art. 39(1)(b)
  • Personal data inventory (audit)

Corporate

  • Client Portal
  • LegalDesk
  • LegalSpaces
  • Training materials
  • System backup
  • Live Support

Turite klausimų? Susisiekite su mumis!

 
Businesses trust Allaw Join us today