Managed legal and compliance services

 
 

Rizikų valdymas kaip paslauga

Home > Rizikų valdymas kaip paslauga
 
Rizikų valdymas kaip teisinė paslauga 2020 Allaw paslaugų planas teisinėms rizikoms valdyti

Efektyvi verslo rizikų valdymo programa padeda organizacijoms užtikrinti rizikos kontrolę ir pilnavertį galimybių išnaudojimą. Allaw Rizikų Valdymas (RV) kaip paslauga yra užsakomoji (outsourced) paslauga, kuri veikia kaip kliento verslo dalis, taip garantuodama rizikos optimizaciją, teisinę atitiktį ir produktyvesnį vadovavimą. Įmonės ir jų teisės departamentai pasitelkia Allaw RV paslaugą, siekdami ekonomišku ir sklandžiu būdu prižiūrėti savo teisės ar verslo ir organizacijos pokyčių projektus.

Verslai, naudodamiesi šia paslauga taip pat įgyja konkurencinį pranašumą per sertifikuotus ir patyrusius rizikų valdymo specialistus, kurie taip padeda sukontroliuoti atsiradusias problemas priimant svarbius sprendimus.

Rezervuokite NEMOKAMĄ konsultaciją dabar ir sužinokite kaip mes galime jums padėti!

Paslaugos privalumai


Didesnis VEIKSMINGUMAS

Sumažinate savo organizacijos teisinių išteklių sąnaudas ir galite koncentruotis į jos pagrindinę veiklą.

Suvaldytos teisinės rizikos

Suvaldote rizikos poveikį, sustiprinate organizacijos atitiktį teisės aktams ir išvengiate baudų.

Strateginės įžvalgos

Gaunate reikšmingą indėlį strateginiam planavimui, greičiau priimate sprendimus ir efektyviau užtikrinate organizacijai teisinį tikrumą.
 

Pagrindinės savybės užtikrinančios efektyvumą

  • Visapusiška pagalba. Profesionali kvalifikuoto rizikų ir atitikties valdymo specialisto, sertifikuoto pagal ISO 37301 ir ISO 31 000, pagalba.
  • Paslauga organizuota taip, kad veiktų, kaip vidinis darbuotojas. Atlieka vidinio rizikų vadovo pareigas – teikia paslaugas pagal jūsų užklausas ir prašymus.
  • Trečios šalies nuodugnus patikrinimas. Dirbama kartu link nuodugnaus patikrinimo (Due diligence), trečios šalies rizikos ir sutarčių nuostatų įvertinimo.
  • Rizikų įvertinimas. Jūsų rizikos vadovas išsiaiškina rizikas ir įvertina pavojus bei galimybes.
  • Poveikio verslui vertinimas. Siekiant užtikrinti Jūsų organizacijos veiklos tęstinumą, taip pat kilus pavojui (pavyzdžiui, pandemijos atveju).
  • Saugus bendravimas. Dalindamiesi failais ir bendradarbiaudami su išoriniais vartotojais tai darote saugiose virtualiose darbo vietose ir kitaip nei naudodamiesi el. paštu taupote savo pastangas bei laiką.
  • Konsultacinis palaikymas. Konsultavimas teisinių reikalavimų aiškinimo klausimais.
  • Taisyklių rinkinio peržiūrėjimas. Jūsų pagrindinių politikų, taisyklių, peržiūra ir pasiūlymai atnaujinimui bei koregavimui.
  • Pagalba dokumentuojant verslo procesus. Darbų aprašai, veiksmingiausios praktikos ir dažniausiai pasitaikantys verslo procesai yra dokumentuojami ir palaikomi kiekvienos Allaw platformos funkcijos.

Kaip mes tai darome

Teisiniu riziku valdymas

Skaidrus ir Nuoseklus Procesas

Gaunamų teisės paslaugų vykdymo, kokybės bei vertės verslui stebėjimas turi neginčijamą svarbą suteikiančią įžvalgų, kurios padeda planuoti darbo krūvį, reikiamą biudžetą bei laiką esamiems ir ateities projektams.

  • Organizuotumas bei tvirtas standartas priimant bei dirbant pagal gautus užsakymus – Allaw padeda organizuoti kaip bus dirbama su išoriniais teisininkais ir tai atidaro galimybes jums, kaip klientui, vertinti gautas paslaugas ir nustatyti savo standartus, kuriais vadovaujantis bus teikiamos teisinės paslaugas.
  • Vienas salyčio taškas – Užtikrinama, kad darbų eiga būtų tvarkoma našiausiu būdu. Patogumas ir paprastumas panaikina laiko sąnaudas ir atveria duris greitam prisitaikymui prie platformos Jums ir Jūsų darbuotojams.
  • Trumpesnis atsakymo laikas – Aktyviau prisidedame prie jūsų organizacijos vertės kūrimo proceso. Greitas susisiekimas taip pat garantuoja lankstumą projektų valdyme.
Riziku valdymo irankiai

Įrankiai rizikų valdymui

Klientai naudodamiesi Rizikų Valdymo Įrankiais gauna daugiau nei įprastų teisinės rizikos tyrimo reikalavimų patenkinimą. Pasinaudodami gaunamais privalumais mūsų klientai mėgaujasi sklandesniu strateginiu planavimu, effektyvesniu susitvarkymu su neužtikrintumais, atskleistomis galimybėmis ir protingu resursų paskirstymu svarbiausioms iniciatyvoms.

  • Sustiprinkite rizikos mažinimą – Naudojantis paslaugos platforma yra automatiškai kuriama visos organizacijos teisinių poreikių įrašų ir auditų seka, kuri leidžia sekti teisinių užklausų detales remiantis Jūsu pasirinktais kriterijais: užklausos tipas, departamentas, sutarties tipas, ir t.t.
  • Stiprus bedradarbiavimas ties kontraktais. Greitas ir efektyvus kontraktų paruošimas reikalauja produktyvaus ir visapusiško bendradarbiavimo. Allaw įtraukia veiksmingas bendradarbiavimo taktikas – nuo anotacijų ir raudonų pabraukimų iki komentarų ir bendraautorizavimo, ir taip leidžia Jums sklandžiai dirbti su komanda link apsisaugojimo nuo rizikų ir vikraus kontraktų pabaigimo tuo pačiu žymint visą audito seką.
  • Palengvinkite esminį bendravimą – Allaw procesai ir technologija yra skirta glaudžiam bendradarbiavimui bei esminio bendravimo palengvinimui tarp GRC ir mūsų teisės departamento. Su šia infrastruktūra mūsų klientai yra visapusiškai aprūpinti priemonėmis rizikos mažinimui, proaktyviems veiksmams skirtiems prisitaikymui prie besikeičiančios verslo apllinkos bei teisinio atitikimo pasiekimui.
Rizikų valdymas kaip paslauga įvertinimas

Efektyvesni Verslo Sprendimai


Allaw gali suteikti jums pakankamai tesinių žinių ir įžvalgų, kurios padės jums priimti efektyvesnius, naudingesnius, reputaciją keliančius sprendimus.

  • Suteikite galią savo verslui susitelkdami į aukštos vertės darbus– Gaunate galimybę skaityti praktišką teisinę informaciją, metyti būdus kaip ją panaudoti verslo pasaulyje, remtis parengtais kontroliniais sąrašais, teisės žaidimų knygomis, ir prireikus gausite patarimų ir daugiau prieigos prie specializuotos teisinės informacijos. Mūsų savitarnos portalas padės jūsų komandai išmintingai siekti tikslų per išlaikytą dėmesį strategiškai svarbioms užduotims.
  • Būkite Informuoti – Mes dalinamės teisinėmis žiniomis ir įžvalgomis tam, kad skatintume geresnių sprendimų priėmimą. Prisijungę prie platformos vykdydami projektus jus gausite informaciją apie naujausius pakeitimus, pridėtas ar uždelstas užduotis ir taip visada žinosite projekto darbų progresą.
Rizikų valdymas kaip paslauga teisinė pagalba

Greitas verslo procesų dokumentavimas, analizavimas bei tobulinimas

  • Įgyvendinkite verslo procesų pertvarkymą –  Lengviau suraskite egzistuojančius procesus ir pertvarkykite juos teisinei atitikčiai ir aukštesniam produktyvumui.
  • Rafinuokite komunikaciją darbo eigai – Naudodamiesi Allaw jūsų darbuotojai turės aiškų supratimą ką ir kaip jie turi atlikti bei kokia yra tiksli kiekvieno komandos nario rolė.
  • Atneškite skaidrumo su platforma, kuri yra tam optimizuota – Kiekviena platformos funkcija yra skirta dažnai pasitaikančių verslo procesų, praktikų ir aprašymų žymėjimui, ko pasekoje kilus neaiškumui ar atsiradus naujų komandos narių, žinios apie visus svarbius verslo procesus bus ranka pasiekiamos. Taip yra sukuriamas savotiškas ekonomiškumas laiko bei biudžeto klausimu, ypač kai yra įtraukiami nauji komandos nariai ar dėl tam tikrų priežasčių verslas nori keisti savo dalis, struktūrą

LegalDesk

Jei Jūs kaip įmonės ar finansų skyriaus ar kitokio skyriaus vadovas veikiate be vidaus teisininkų, turbūt pastebėjote, kad Jūsų asmeninis ir įmonės produktyvumas yra slopinamas kasdieninių teisinių problemų valdymo ir daug laiko užimančio bendravimo su išoriniais teisininkais.

Su mūsų teisinių paslaugų valdymo platforma LegalDesk:

  • Jūs įgyjate gebėjimus naudotis teisinių paslaugų valdymo funkcijomis kaip Teisinė Užklausa, Incidentas, Pakeitimas, Problemų Valdymas, ir daugiau.
  • Prireikus skubios pagalbos, Jūsų darbuotojai gali rasti reikiamą teisinę informaciją.
  • Jūs suteikiate galimybes savo darbuotojams rasti atsakymus į dažniausiai pasitaikančius teisinius klausimus naudojatis savitarnos portalu.
  • Jūs gaunate integruotą, periodiškai atnaujinamą teisinių žinių saugyklą, kuri leidžia lengvai suteikti prieigą bei dalintis informacija visoje organizacijoje.

Išbandykite šią paslaugą 14 dienų visiškai nemokamai!

Žemiau Jūs rasite Duomenų apsaugos pareigūno planus, kurie nėra galutiniai ir yra skirti parodyti, kas gali būti įtraukta į paslaugos planą Jūsų įmonei. Paslaugų kiekis bei kaina yra nusprendžiami nemokamos konsultacijos metu.

Išbandykite šią paslaugą 14 dienų visiškai nemokamai!

Pasirinkite tinkamiausią Rizikų Valdymo paslaugos planą

Pagrindinė informacija

 

  • Įmonės dydis
  • Paslaugos Teikimas
  • Mėnesinė kaina
 

Planų Palyginimas

  • Darbo krūvis
  • Papildomas darbo krūvis
  • Ataskaitų teikimas
 

Pagrindinės savybės

  • Sutarčių peržiūra
  • Rizikų įvertinimas
  • Teisinis aiškinimas
  • Trečios šalies patikrinimas
  • Tvarkų peržiūra
  • Dokumentų automatizavimas
  • Tyrimai ir bylinėjimasis
 

Papildomos savybės

  • Klientų Portalas
  • Allaw RV LegalDesk
  • Allaw RV LegalSpaces
  • Mokomoji medžiaga
  • Atsarginės kopijos sistemoje
  • Pagalba gyvai
 

Mažas

Mažoms įmonėms

  • Įmonės dydis
  • iki 20 darbuotojų
  • Paslaugos teikimas
  • Vietoje ir Internetu
  • Mėnesinė kaina
  • nuo €850.00

Mažas

  • Darbo krūvis
  • Iki 8 užklausų per mėnesį
  • Papildomas darbo krūvis
  • €100.00/užklausa
  • Ataskaitų teikimas
  • Kas ketvirtį

Mažas

  • Sutarčių peržiūra
  • Rizikų įvertinimas
  • Teisinis aiškinimas
  • Trečios šalies patikrinimas
  • Tvarkų peržiūra
  • Dokumentų automatizavimas
  • Tyrimai ir bylinėjimasis

Mažas

  • Klientų portalas
  • Allaw RV LegalDesk
  • Allaw RV LegalSpaces
  • Mokomoji medžiaga
  • Atsarginės kopijos sistemoje
  • Pagalba gyvai

Vidutinis

Vidutinio dydžio įmonėms

  • Įmonės dydis
  • nuo 21 iki 250 darbuotojų
  • Paslaugos teikimas
  • Vietoje ir Internetu
  • Mėnesinė kaina
  • nuo €1700.00

Vidutinis

  • Darbo krūvis
  • Iki 12 užklausų per mėnesį
  • Papildomas krūvis
  • €75.00/užklausa
  • Ataskaitų teikimas
  • Kas ketvirtį

Vidutinis

  • Sutarčių peržiūra
  • Rizikų įvertinimas
  • Teisinis aiškinimas
  • Trečios šalies patikrinimas
  • Taisyklių peržiūrėjimas
  • Dokumentų automatizavimas
  • Tyrimai ir bylinėjimasis

Vidutinis

  • Klientų portalas
  • Allaw RV LegalDesk
  • Allaw RV LegalSpaces
  • Mokomoji medžiaga
  • Atsarginės kopijos sistemoje
  • Pagalba gyvai

Corporate

Didelėms įmonėms ir jų grupėms

  • Įmonės dydis
  • Virš 250 darbuotojų
  • Paslaugos teikimas
  • Vietoje ir Internetu
  • Mėnesinė kaina
  • Pagal susitarimą

Corporate

  • Darbo krūvis
  • Pritaikyta jums
  • Papildomas darbo krūvis
  • Pritaikyta jums
  • Ataskaitų teikimas
  • Kas ketvirtį

Corporate

  • Sutarčių peržiūra
  • Rizikų įvertinimas
  • Teisinis aiškinimas
  • Trečios šalies patikrinimas
  • Tvarkų peržiūra
  • Dokumentų automatizavimas
  • Tyrimai ir bylinėjimasis

Corporate

  • Klientų portalas
  • Allaw RV LegalDesk
  • Allaw RV LegalSpaces
  • Mokomoji medžiaga
  • Atsarginės kopijos sistemoje
  • Pagalba gyvai

Susijusios publikacijos

VEIKLOS TĘSTINUMO UŽTIKRINIMAS

Veiklos tęstinumo planas

Veiklos tęstinumas – tai organizacijos pasirengimas palaikyti svarbias funkcijas po avarijos ar sutrikimo. Šie įvykiai gali būti: kibernetiniai išpuoliai, stichinės nelaimės, elektros tiekimo nutraukimai. Ar žinote, kaip valdyti savo veiklos tęstinumo riziką, atitiktį, didinti atsparumą ir pasirengimą palaikyti svarbias funkcijas po įvairių įvykių?

POVEIKIO VERSLUI VERTINIMAS

Poveikio verslui valdymas Allaw

Poveikio verslui vertinimas (PVV) nustato verslo funkcijos ir proceso sutrikimo pasekmes bei surenka informaciją, reikalingą atkūrimo strategijoms kurti. Atlikdamas rizikos vertinimą organizacijos

Verslo tvarumas

Tvarios verslo praktikos paklausa pastaruoju metu didėja. Tačiau tvarumui užtikrinti būtinas nuolatinis tobulėjimas, reikalinga verslo praktikas palaikanti ir tobulinanti sistema, apimanti žmones, procesus bei technologijas. Kaip Jūs įgyvendinate savo tvarumo iniciatyvas?

 
Companies trust Allaw Join them today