Klientų apskaitos portalas

Kam reikalingas Klientų apskaitos portalas?

Klientų apskaitos portalas skirtas ALLAW paslaugų Užsakovo Įmonės atstovams, norintiems gauti ir apmokėti ALLAW paslaugas. Klientų apskaitos portale galima:

  • - Vienoje vietoje matyti Užsakovo Įmonei pateiktus Allaw paslaugų perdavimo - priėmimo aktus, išrašytas ALLAW PVM sąskaitas faktūras, atliktus apmokėjimus, įsiskolinimus.
  • - Matyti istoriją bei atlikti apmokėjimą, naudojantis saugiais apmokėjimo būdais.
  • - Įvertinti gautas paslaugas ir pateikti atsiliepimus dėl jų.

Kilus neaiškumų, pačiame Klientų apskaitos portale galima pakomentuoti gautą paslaugų perdavimo - priėmimo aktą, PVM sąskaitą faktūrą ar nusiųsti kitą žinutę ALLAW kontaktiniam asmeniui.

Kaip prisijungti prie Klientų apskaitos portalo?

  • dap, skolos, Apskaita, Paslaugu perdavimas, Saskaitos, Administratoriai, Klientu portalas, Paslaugos, Atsiliepimai
  • 1 Vartotojai, kuriem šis straipsnis buvo naudingas
Ar šis atsakymas naudingas?

Susiję straipsniai

Klientų portalas

Kam reikalingas Klientų portalas? Įmonės (Užsakovo) atstovas, paskirtas kuruoti teisinių ir...

Duomenų atnaujinimas (patikslinimas)

ALLAW siekia tvarkyti tik tikslius duomenis, ypač asmens duomenis. Todėl, jeigu matote, kad Jūsų...

Dokumentų pavyzdžių (formų) naudojimas

Užsakę ALLAW paslaugą, Jūs automatiškai įgyjate prieigą prie visų dokumentų formų (pavyzdžių),...

Kaip prisijungti prie ALLAW Klientų apskaitos portalo

Prisijunkite prie ALLAW Klientų apskaitos portalo, kai tik el. paštu gausite ALLAW kvietimą...

Asmens duomenų apsaugos žinių bazė DAi.lt

Kas yra ALLAW Asmens duomenų apsaugos žinių bazė DAi.lt DAi.lt tai duomenų apsaugos informacijos...